גוגל או פייסבוק – איפה כדאי לפרסם ומתי?

אחת השאלות החשובות ביותר העומדות בפני כל בעל עסק שרוצה להתחיל לפרסם ברשת ואין ברשותו תקציב יותר מדי גדול, היא איפה לפרסם. בעולם אוטופי, היינו רוצים לפרסם בכל מקום שאנחנו רק יכולים, לכן כשבעל עסק רוצה לפרסם והוא שומע שכדאי לו להגביל את עצמו רק לפלטפורמה אחת הוא מיד תוהה למה לא גם וגם.  במאמר זה נעמוד על הדקויות ועל מתי כדאי לשים את כל הביצים בפרסום בפייסבוק, מתי בגוגל והאם בכל זאת כדאי לפרסם גם ברשת החיפוש הגדולה בעולם וגם ברשת החברתית המפלצתית.

פייסבוק

קודם כל נתחיל מזה ששיטת הפרסום בפייסבוק היא שונה מאשר בגוגל. בעוד בגוגל אנשים מחפשים דברים הקשורים בעסק שלכם, בפייסבוק הפרסומות מופיעות להם כשהם במהלך הפעילות היום יומית שלהם. כלומר, הם עכשיו גוללים את הפיד שלהם כדי להתעדכן במה החברים שלהם עשו בקיץ האחרון, ובין תמונה לסטטוס משעשע, עולה להם פרסומת.
מצד שני, היכולת לפרסם בפייסבוק כל כך מדוייקת, כך שאם מנהל הקמפיינים שלכם עושה את העבודה שלו כמו שצריך, אותו גולש, אף שלא חיפש משהו שקשור אליכם ישירות עכשיו, כן רלוונטי למודעה שהוא נחשף אליה, מה שאומר שגם אם זה לא מה שהוא תכנן לעשות, בגלל הטירגוט המדוייק יכול מאוד להיות שהוא ילחץ על המודעה שלכם ויעבור לדף הנחיתה שהכנתם עבורו.

אז למה כן? כפי שציינו, יכולות הטירגוט בפייסבוק הם מאוד מאוד מדוייקות. הרי הפרסום הוא לא כללי, ולכן על ידי עבודת פילוח נכונה, אפשר להציג את הפרסומות שלנו לקהל הרלוונטי ביותר. בנוסף לכך, אם יש לכם פיקסל באתר שלכם, יש לכם גם אפשרות לטרגט אנשים שהיו באתר מה שמוסיף לרלוונטיות שלהם. בנוסף לכך, כמות האנשים בפייסבוק היא אדירה, וסביר להניח שביום, הרבה יותר אנשים נחשפים לפרסומות שלכם בפייסבוק מאשר בגוגל. אם הלקוחות שלכם נמצאים שם, אתם באופן טבעי רוצים להופיע היכן שהלקוחות שלכם נמצאים.

אז למה לא? כי כמו המודעה שלכם, הגולש הממוצע נחשף לאין סוף פרסומות במהלך הזמן שהוא מבלה בפייסבוק. דבר שיכול להעיק ולגרום לו לאדישות מסויימת בכל הנוגע לפרסומות שהוא רואה. הדבר כמובן גם תלוי תחום, ובקהל היעד שאתם רוצים לטרגט אליו. אם המוצר שלכם מכוון לפלח אוכלוסייה מסויים שלא בהכרח נמצא בפייסבוק, או שקשה לאתר ולפלח אותו בגלל מחסור בתחומי עניין רלוונטים, אולי כדאי לכם לשקול פלטפורמה אחרת.

גוגל

גוגל הם כמובן ההפך מפייסבוק בשיטת הצגת הפרסומות. את הפרסום שלכם ברשת החיפוש, יוכלו לראות אנשים על פי מילות המפתח שהם הקלידו. אתם הרי משלמים על פי קליק. מה שאומר שאם המוצר שלכם הוא מסעדה, ואתם קונים מילות מפתח שיפעילו את המודעות שלכם רק כאשר גולש יקליד את אותן מילות מפתח, אנשים שמחפשים תחומים אחרים לא יראו את המודעות שלכם ולא תבזבזו תקציב לחינם.

אז למה כן?
גוגל כאמור עובדת לפי מילות מפתח, מה שאומר שאם בונים את הקמפיין בצורה נכונה, אז המודעות שלכם יוצגו רק לקהל הרלוונטי ביותר כי הוא בעצם מחפש את המוצר שלכם והנישה שלכם כאן ועכשיו. ואם הגולש מחפש, ולא מרגיש שדוחפים לו פרסומת, בהחלט יש סיכוי גדול שהוא ילחץ על המודעה שלכם. יתרון נוסף הוא שיווק מחדש ברשת המדיה.

מכירים את זה שחיפשתם מוצר מסויים ונכנסתם לאתר שעלה לכם אבל לא עשיתם עם זה כלום והמשכתם בשלכם ואז יום אחרי פתאום כל אתר שאתם נכנסים אליו הציג לכם מודעות של אותו עסק? זה כמובן לא מקרי. בעזרת עוגייה (קטע קוד) שנשתל בדפדפן שלכם, לגוגל יש את האפשרות להציג מודעות לאנשים שביקרו באתר שלכם, בזמן שהם מטיילים באתרים אחרים, וזה יתרון גדול. מה גם שבמצב הזה המודעות הופכות כבר יותר ויזואליות ומושכות את העין.

למה לא?

כי אם אתם נמצאים בנישה תחרותית בה התקציב היומי שלכם הוא נניח 50 שקל, וכל קליק עולה 25 ש״ח, מספיק ששני אנשים ביום ילחצו על המודעות שלכם מבלי בכלל להתקשר או להשאיר פרטים, והפרסום שלכם יפסיק להיות מוצג באותו היום.

אז למה לא שניהם ביחד?

כי גם פייסבוק וגם גוגל הן מערכות שהפרסום בהן הוא תהליך. תהליך למידה, תהליך של אגירת נתונים ותהליך של אופטימזציה שוטפת. אם תחלקו תקציב שמראש הוא קטן בין שניהם, סביר להניח שלא תצליחו למקסם את הפרסום לא כאן ולא שם.

אז איך נדע איפה לפרסם?

בדיוק בשביל מקרים כאלו, יש אנשי מקצוע שידעו לבצע את הניתוח עבורכם ולספק לכם את ההמלצות הטובות ביותר, בשביל שאתם תוכלו לראות החזר על ההשקעה שלכם.

אהבתם פוסט? שתפו

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

השאירו תגובה

משפיענים וכוכבי רשת

הדרך האפקטיבית להגיע לקהל ממוקד!

  • השפעה מדויקת:  אנחנו יודעים איך לחבר את המותג שלכם למובילי דעה (משפיעני רשת) שיגיעו בדיוק לקהל שאתם רוצים.
  • סיפור מותג מותאם אישית : עם השפעה של משפיענים, המותג שלכם יכול להגיע למקומות חדשים וליצור קשרים אמיתיים עם הקהל.
  • אפקטיביות גבוהה בעלות משתלמת:  השיווק דרך משפיענים הוא לא רק אפקטיבי, אלא גם משתלם, כאשר כל פעולה ממומנת נועדה למקסם את הערך שהמותג שלכם יכול להפיק.

בעזרת השפעתם של כוכבי רשת ומובילי דעה, נוכל לספר את הסיפור של המותג שלכם בצורה שתיגע בלב הקהל ותהפוך את המותג לחלק מהשיח הדיגיטלי!

סרטוני תוכן וערך

הכוח הבלתי מעורער של התוכן הוויזואלי – וידאו מדויק יכול לקחת את המותג שלכם רחוק!

חשיפה מקסימלית: סרטון איכותי וממוקד יכול להגיע לעשרות ואף מאות אלפי צפיות תוך זמן קצר, ולייצר השפעה ויראלית משמעותית.

שירות המטרה העסקית: הפקת וידאו שמספר את הסיפור שלכם בצורה ברורה, חדה ומושכת – כדי לחזק את המותג ולהניע לפעולה.

חלון ראווה דיגיטלי: סרטון טוב הופך לנכס שיווקי חזק, המציג אתכם ואת המותג שלכם במיטבכם, בכל הפלטפורמות הרלוונטיות.

אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם סרטונים שמדברים בשפה של הקהל שלכם ומשאירים חותם.

יחסי ציבור

החשיפה המדויקת שמגיעה במהירות!

  • תהליך מהיר ויעיל:  במקום לעבור דרך אינספור מתווכים, אנו מציעים גישה ישירה ומהירה לפרסום כתבות יחסי ציבור בעשרות אתרים מובילים.
  • שליטה מלאה בבחירה:  אתם מחליטים היכן לפרסם – אנחנו דואגים לכל השאר.
  • השפעה מדויקת: כתבות יחסי ציבור מאפשרות לבנות מוניטין חיובי ולהגיע לקהל היעד שלכם בצורה טבעית ומחושבת.

בין אם מדובר בחיזוק מותג, קידום שירות חדש או יצירת מודעות רחבה – אנחנו כאן כדי להפוך את המסר שלכם לנוכח ובולט בכל מקום שרלוונטי לכם!

דפי נחיתה ומיניסייט

כשממוקדים, ההשפעה חזקה יותר!

  • דפי נחיתה:  מציגים מידע ממוקד ותמציתי, ומיועדים לקידום מוצר או שירות אחד. המטרה – להניע לפעולה בצורה ישירה ומהירה, בין אם זה השארת פרטים, הרשמה או רכישה.
  • מיניסייט:  מתמקד במסר או בקידום שירות/מוצר מסוים באופן מפורט וממוקד יותר מאתר רגיל. אידיאלי עבור קמפיינים ממוקדים או נושאים שדורשים הבהרה מעמיקה יותר.
  • המטרה המשותפת:  יצירת לידים איכותיים, כלומר לקוחות פוטנציאליים שמביעים עניין אמיתי בעסק ובשירותיו.

עם דפים שמעוצבים חכם, כתובים בבהירות, ומותאמים לקהל היעד – כל קליק מקרב אתכם לעסקה הבאה.

מהלכי גרילה

פתרונות יצירתיים עם מקסימום אפקט!

  • שיווק חכם בתקציב נמוך:  פרסום גרילה הוא הבחירה המושלמת לעסקים עם תקציבים מצומצמים, שמחפשים דרכים מקוריות ויעילות להגיע לקהל היעד שלהם.
  • טקטיקות מחוץ לקופסה:  שימוש באסטרטגיות לא שגרתיות כדי ליצור עניין, למשוך תשומת לב ולשבור את שגרת השיווק המוכרת.
  • תוצאות מיידיות ומרשימות:  עם פעולות ממוקדות ומעוררות השראה, תוכלו להפתיע את הקהל ולבנות נוכחות זכירה שמייצרת מעורבות.

כשמדובר על מקסימום השפעה במינימום עלות – שיווק גרילה הוא המהלך האידיאלי למי שמעז לחלום בגדול.

אתרים

בעידן שבו יותר מ-85% מהישראלים מבצעים רכישות אונליין, אתר אינטרנט הוא לא רק צורך – הוא מנוע צמיחה עוצמתי לעסק!

  • מכירות ללא גבולות: אתר מסחרי יכול לייצר הכנסות השוות לסניף פיזי, ולעיתים אף יותר, בזכות נגישות לקהל רחב ומגוון.
  • יתרון כלכלי ברור: תחזוקת אתר חוסכת בעלויות כמו תשלומי רשויות, שכירויות וצמצום מערך עובדים – מה שהופך אותו לאפיק קידום רווחי במיוחד.
  • נוכחות דיגיטלית: אתר מקצועי, נגיש ובעל חוויית משתמש גבוהה יוצר רושם ראשוני חזק, מחזק את המותג ומעודד לקוחות לבצע רכישה או ליצור קשר.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להקים אתר שמדבר בשפה של הלקוחות שלכם ומניע אותם לפעולה.

TikTok

עם יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם, טיקטוק היא הרבה יותר מטרנד – היא מהפכה שמחברת עסקים לקהלים מגוונים בצורה שלא נראתה כמותה!

  • כוחו של וידאו קצר: הפורמט הייחודי של טיקטוק מאפשר להציג את המותג, המוצרים או השירותים שלכם באופן יצירתי, מהיר ובעל השפעה מיידית.
  • מעורבות קהל גבוהה: בעזרת תכנים מקוריים ואטרקטיביים, תוכלו למשוך עוקבים נאמנים, לעורר עניין אמיתי ולהניע את הקהל לאינטראקציה ולפעולה.

אנחנו עוזרים לכם להפוך את טיקטוק למנוע צמיחה עסקי, עם תוכן שמדבר בשפה הנכונה ומייצר השפעה אמיתית.

פרסום (PRINT)

כדי להשלים את תדמית המותג גם במרחב הפיזי, אנו מציעים פתרונות פרסום אופליין שמכסים את כל הצרכים: שילוט חוצות, קטלוגים, פולדרים, פלאיירים, רולאפים, קאפות וכרטיסי ביקור. כל חומר פרסומי מעוצב בקפידה ומשלב את הטאצ' האישי שלנו, תוך דגש על יצירת נוכחות בולטת ומרשימה במרחב התדמיתי המודרני.

Google

הנוכחות שלכם בגוגל קובעת את היכולת של הלקוחות למצוא אתכם בקלות ולהתחבר למה שאתם מציעים! 

SEO (קידום אתרים אורגני) – נבצע מחקר ביטויים ומילות מפתח, נגבש תכנית קידום ממוקדת, ונעבוד על שיפור נראות האתר שלכם כדי להביא אותו למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.  

PPC (פרסום ממומן) – ננהל קמפיינים מדויקים שמביאים אתכם לראש תוצאות החיפוש בגוגל. אתם משלמים רק על קליקים אמיתיים שמובילים אליכם תנועה איכותית.  

אנחנו דואגים להפוך את גוגל לכלי שמייצר עבורכם לקוחות חדשים יום אחרי יום.

סטודיו לעיצוב גרפי

כל עסק, שירות או מוצר זקוקים ללוגו ולעיצוב גרפי שמבטאים את זהותם בצורה ברורה ומקצועית. בשלב זה אנחנו מגדירים יחד את ההעדפות לצבעים, פונטים ושפה עיצובית, תוך ביצוע מחקר שוק מעמיק (בארץ ובעולם). התהליך כולל איסוף מידע, ניתוח מתחרים, והפקת סקיצות ללוגו מותאם אישית שיתפוס את עין הלקוח וייצג את המותג באופן אופטימלי.

מיתוג עסקי וקריאייטיב

מיתוג עסקי הוא קריטי לכל עסק או שירות, והוא מהווה את הבסיס לזיהוי ולתפיסת הלקוח כלפי המותג שלכם. מיתוג נכון וממוקד הוא תהליך מרכזי בהגדרת הזהות העסקית ובפיתוח מותג חזק שמוביל להצלחה.

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית חזקה המבוססת על תוכן ויזואלי מרשים, המשלב בין אסתטיקה לשיווק!

עם למעלה מ-150 מיליון משתמשים פעילים בעולם המעלים מעל 150 תמונות וסרטוני וידאו מדי שנייה, אינסטגרם מציעה הזדמנות ייחודית ליצור חיבור אישי ואותנטי עם קהל היעד שלכם. אנו נסייע לכם למנף את הנראות שלכם ברשת ולבלוט בסביבה תחרותית.

פייסבוק

עם למעלה מ-4 מיליון חשבונות פעילים בישראל, פייסבוק הוא זירה מרכזית לעסקים המעוניינים להגדיל את המודעות למותג, לשירות או למוצרים שלהם, ולהרחיב את היקפי המכירות. אנו מתמחים בניהול דפי פייסבוק עסקיים בצורה מקצועית ומדויקת, שתיצור נוכחות בולטת ותעניק לכם יתרון משמעותי מול המתחרים.

אסטרטגיה מתקדמת

בדיוק כפי שלא יוצאים לקרב ללא תוכנית פעולה – כך גם בעולם הדיגיטל והמיתוג!

תכנון אסטרטגי הוא המפתח לבניית נוכחות חזקה וממוקדת שמובילה ליציבות עסקית ולמימוש הפוטנציאל של כל מותג. ברוב המקרים, זהו ההבדל בין הצלחה עסקית לפריצה משמעותית.

דילוג לתוכן