אודות

שחר ישראל בוטבול

מנהל שיווק ופרסום, מומחה למיתוג עסקי ואישי ברשת

שחר גדל והתחנך באשקלון והוא חי כיום בקיבוץ זיקים שבדרום, בקרב קהילת העסקים שבה הוא פועל ומעניק לה את שירותיו. שחר עבד במשך חמש שנים כעוזר אישי  ונהג צמוד של השר לשעבר והח"כ היום אבי דיכטר. מלבד העניין הרב והאתגרים הציבוריים המעניינים שמסלול זה זימן לו, עבודה צמודה כזאת לצד נבחר ציבור מספקת ידע מעשי בתחום הניהול האישי והתקשורת.

בשנים אלה הוא גם למד בשטח לא רק כיצד לארגן ולתאם סדר יום של בעל תפקידים בכירים, אלא גם כיצד לנהל מותג אישי לשביעות רצונו.

שחר הוא בוגר הקורס היוקרתי של משרד הפרסום מקאן-אריקסון המובילה בתחומה למנהלי ניו מדיה, והוא עוסק בכך היום באותו מרץ ומוטיבציה שמאפיינים אותו בכל תחום ועיסוק בחייו. הוא משלב את היכרותו המצוינת עם התקשורת והניו-מדיה על כל הסתעפויותיה בתחום הפרסום, המיתוג והשיווק, הן הדיגיטלי והן בכלל.

בשנות עבודתו כפרסומאי ומנהל שיווק דיגיטלי ומיתוג הוא עבד עם מותגים גדולים כמו גם עם עסקים קטנים ובינוניים, וצבר לקוחות מרוצים שנהנו מתפיסת השיווק הייחודית שלו וההבנה המעמיקה באפיקי השיווק הדיגיטלי לסוגיו. שחר מודע היטב לחששות של בעלי עסקים שמתמצאים בתחום העיסוק שלהם אך אינם יודעים כיצד לפצח את חידת השיווק הדיגיטלי, ולכן הוא רותם את השליטה שלו בטכנולוגיה זו כדי להסביר גם ללקוחות אלה כיצד השיווק הדיגיטלי עובד לטובתם וכיצד לחזק את נוכחותם במדיה החברתית ובאינטרנט בכלל.

הניסיון והידע שרכש מעניקים לו מיומנויות שאותן הוא מציע לבעלי העסקים הקטנים והגדולים באזור הדרום שבו גדל ואותו הוא מכיר היטב על כל הנפשות הפועלות בו. שחר מציע לכם, בעלי העסקים שמבקשים לפרוץ לתודעה ולמצות את הפוטנציאל של הלקוחות, גם את היכולת הייחודיות שלו ליישם בפועל את הידע שלו בבניית מותג ומוניטין חיוביים ברשת כדי להגדיל את העסק שלכם. התוצאה היא הגדלת זרם הלקוחות שמוצאים אתכם סוף סוף באינטרנט ורק במקומות הנכונים לכם.

מה עושה את שחר טוב יותר?

ניסיון רב שנים בניהול קמפיינים זה כל ההבדל...

שחר מפרסם אתכם באינטרנט מבלי שתלכו בו לאיבוד

אינכם צריכים להבין בטכנולוגיית האינטרנט כדי לפרסם בצורה אפקטיבית שמביאה לכם לקוחות. שחר הוא המומחה שדואג שלא תלכו לאיבוד בין כל המודעות של המתחרים שלכם.

שחר מביא אליכם את הלקוחות שלא ידעתם איך למצוא

שחר עושה לכם סדר ומנהל את כל תיק השיווק שלכם למענכם, כדי שאנשים ייכנסו לסלולרי שלהם כדי לרכוש שירותים ומוצרים מכם בקלות, ומבלי שתצטרכו לשלם סתם על שיווק שלא עובד.

מה אנשים חושבים עליכם ועל העסק שלכם?

כדי שהעסק שלכם יוביל בתחום שלכם לא רק באשקלון אלא גם בכל הדרום, תנו לשחר לבנות את המותג שלכם כך שאנשים יבואו אליכם על סמך המוניטין שלכם. זה בדיוק מה ששחר מתמחה בו כבר שנים.

שחר יודע בדיוק לאן נעלמו הלקוחות שלכם

אם אינכם יודעים לנצל את המדיה החברתית, שחר יסביר לכם על סמך ניסיונו העשיר מהו ההבדל בין פייסבוק לגוגל ולמה זה נכון לכם והשני לא, וכל זה מבלי שתוציאו כספים מיותרים על שיווק שאינו עובד לטובתכם.

שרותי המשרד

מיתוג עסקי

  • לוגו
  • ניירת משרדית
  • מודעות
  • ברושורים
  • פולדרים
  • קטלוגים

פרסום ושיווק

  • רשת האינטרנט
  • עיתונות מקומית / ארצית
  • שילוט חוצות
  • פרסום ברדיו
  • מסכים דיגיטליים
  • פרסום בתנועה

דיגיטל

  • עיצוב והקמת אתרים
  • מיני סייטים
  • דפי נחיתה
  • ניהול רשתות חברתיות
  • קמפיינים בגוגל
  • יחסי ציבור ברשת

צילום ותדמית

  • צילומי תדמית
  • צילומי קולינריה
  • סרטוני תדמית
  • כתבות תדמית
  • כתבות יח"צ
  • פרסומות

הלקוחות

פרויקטים

ימין יהלום

Salida

Home4ever

Haoman

Kitchen&Boutique

בלוג

בואו נעבוד יחד

צרו קשר ונתחיל

השאירו את פרטיכם ושאלות עליהן אשמח לענות

רח' צה"ל 35 אשקלון (בניין D.Center)

משפיענים וכוכבי רשת

היום ברור מאוד שהדרך להגיע לקהל יעד ממוקד עוברת דרך מובילי דעה (משפיעני רשת). נשמח לעזור לכם במשימה ולספר את הסיפור של המותג שלכם בצורה קריאטיבית, אפקטיבית ומשתלמת ביותר.

סרטונים

קטע וידאו מוצלח עשוי להגיע לעשרות ואף מאות אלפי חשיפות תוך זמן קצר וליצור ויראליות עצומה למותג שלכם. חשוב להפיק אותו בצורה נכונה ובאופן שישרת את המטרות העסקיות, סרטון טוב עשוי להפוך בין רגע לחלון הראווה שלכם – תאפשרו לנו להפיק עבורכם את הסרטון הבא.

יחסי ציבור

בניגוד לשיטות פרסום "רגילות וישנות" שבהן יש צורך לעבור מספר מוקדים בכדי לפרסם כתבה ברשת. שחר בי חושף בפניכם עשרות אתרים לפרסום כתבות יחסי ציבור מהיום למחר – כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור היכן אתם מעוניינים לפרסם והכתבה תפורסם.

דפי נחיתה ומינסייט

דף נחיתה יציג מידע בהיקף מצומצם לצורך קידום מוצר או שירות אחד באופן ממוקד. המיניסייט נועד על מנת לקדם מסר כמו שירות מסוים או מוצר באופן ממוקד וספציפי יותר מאתר רגיל – המטרה של שניהם היא יצירת לידים (לקוחות) פוטנציאליים חדשים לעסק.

מהלכי גרילה

שיווק / פרסום גרילה הוא דרך זולה לעסקים בעלי תקציב דליל שרוצים לשווק עצמם ולא יכולים להקצות תקציבי ענק עבור המדיות השונות. האסטרטגיה של השיטה מתמקדת בטקטיקות שיווק לא קונבנציונליות בעלות נמוכה אשר לרוב מניבות תוצאות מקסימליות ומיידיות.

אתרים

למעלה מ- 85% מהישראלים מבצעים רכישות באון ליין. הקמת אתר אינטרנט מסחרי מסוגל לתרום להכנסה שוות ערך לסניף פיזי ואף יותר. עלויות תחזוקה קבועות, צמצום בתשלומי הרשויות השונות, שכירויות, מערך עובדים ועוד – אפיק קידום יעיל מאוד ורווחי באופן יוצא מן הכלל.

TikTok

יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם אינם טועים, רשת הטיקטוק מבצעת מהפכה של ממש. מדובר בפלטפורמה בעלת ערך רב שמחברת בין עסקים לקהלים מגוונים. בזכות פורמט ווידאו קצר ויצירתי, ניתן להציג מוצר, שירות ומותג, ולגרום לקהל יעד לרצות לעקוב אחר תכנים נוספים ולבצע אינטראקציה.

פרסום (PRINT)

בכדי לוודא שאנו משלימים את תדמית המותג באופן מלא במרחב אנו מייצרים גם אופליין הכולל: שילוט חוצות, קטלוגים, פולדרים, פלאיירים, רולאפים, קאפות, כרטיסי ביקור – בכולם אנו דואגים לשלב את הטאצ' האישי שלנו אשר מאופיין ובולט במרחב התדמיתי בו אנו חיים היום.

Google

SEO – קידום אתרים אורגני על בסיס מחקר ביטויים מובילים, מילות מפתח והגדרת תכנית שתסייע בקידום האתר למיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל | Pay Per Click) PPC) – קידום מודעות לראש תוצאות החיפוש בגוגל – מצב בו המפרסם משלם אך ורק על מודעות עליהן הקליקו.

סטודיו

כל עסק, שירות או מוצר חייבים לוגו ועיצוב גרפי בעל שפה קבועה ומותאמת. בשלב זה מגדירים העדפות של צבעים, פונטים ושפה, התהליך מתבצע בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח והוא כולל מחקר מתחרים (בארץ ובעולם), איסוף של מידע ופניה למלאכת עיצוב סקיצות ללוגו אופציונאלי.

מיתוג וקראייטיב

מיתוג עסקי הוא נדבך חשוב לכל עסק, שירות או מוצר, הוא מגדיר מי אתם ואיך אתם נראים כלפי חוץ. מיתוג עסקי זה בין התהליכים החשובים בהגדרת הזהות העסקית והפיתוח של מותג מוצלח ומנצח.

אינסטגרם

רשת האינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת בעיקרה על תוכן שיווקי במסווה של תמונות מרשימות. בעולם ישנם למעלה מ- 150 מיליון משתמשים פעילים המעלים למעלה מ- 150 תמונות וצילומי וידאו בשנייה (אחת).

פייסבוק

בישראל ישנם למעלה מ-4 מיליון חשבונות פייסבוק פעילים, בתוכם כלולים לא מעט בעלי עסקים בגדלים שונים המעוניינים להגדיל את התודעה למותג / שירות / מוצרים שלהם וכמובן להגדיל את היקפי המכירות – אל תתפשרו על דף מותג שמנוהל באופן נכון ומנצח ומשאיר פייט למתחרים.

אסטרטגיה מתקדמת

בדיוק כמו שלא הייתם יוצאים לקרב בלי תכנית פעולה, כך גם בעולם הפרסום והמדיה. תכנון אסטרטגי חיוני ביותר ליצירת יציבות של מותג, בחלק גדול מהפעמים הוא מהווה את ההבדל בין כישלון להצלחה עסקית.
דילוג לתוכן